Team Verosol Nederland
01:39
20-07-2016

Verosol Presenteert nieuw team

Sinds Verosol Nederland in 2013 onder nieuwe eigenaarschap en de nieuwe bestuursvoorzitter Bas Ambachtsheer de weg naar boven weer heeft gevonden, verandert het bedrijf in rap tempo. Aandachtspunten zijn innovatie, marketing en een select dealernetwerk. Essentieel voor Verosol is dat de kracht en de waarde van gemetalliseerde zonwering op de juiste wijze bij eindgebruiker in de commerciële en residentiele markt onder de aandacht komt. Wie zijn de nieuwe mensen bij Verosol die deze ambitie mede gaan realiseren? Scheidend director E-business development Emile Kroon* stelt ze voor.

Een vrouwelijke captain
“Sinds december 2015 is Grit Knopf business unit manager van Verosol Nederland. Zij is daarmee een van de weinige vrouwen aan het roer in zonweringland. Grit Knopf is vanuit productie en procesverbetering en projectmanagement in korte tijd doorgestoomd naar directieniveau. Haar kracht: teamwork en de kunst om mensen met de neus dezelfde kant op te krijgen. Haar wapens: charme, enthousiasme en ‘deutsche Gründlichkeit’. ‘Goede afspraken maken en je eraan houden, zowel extern als intern’, is haar motto. Zij heeft internationale ervaring opgedaan in de luchtvaartbranche en diverse malen customer service teams en productieteams succesvol gemaakt met behulp van Lean Six Sigma verbetermethodes.”

Ervaring en expertise in de projectenmarkt
“Tegelijk met Grit Knopf is Coen Jansen aan het Verosol team toegevoegd als directeur projecten. Hij brengt zijn ervaring en netwerk mee uit de bouw-, in het bijzonder uit de gevelbranche. Verosol heeft jarenlange ervaring en grote expertise op het gebied van binnenzonwering en binnenklimaat, maar volgens Coen Jansen is dat alleen niet voldoende. Uiteindelijk gaat het erom dat het beloofde resultaat binnen de afgesproken tijd wordt gerealiseerd.”

Partner in de veranderende retailmarkt
“Al sinds jaren werkt Verosol in Nederland samen met een uitgebreid netwerk van zonwering- en interieurspeciaalzaken. Het retaillandschap verandert echter snel door het veranderende koop- en oriëntatiegedrag van de consument. Om Verosols retailnetwerk te laten aansluiten bij het huidige consumentengedrag zet key accountmanager Retail Danielle Hermsen haar retailkennis in. Als ervaren change manager is zij verantwoordelijk voor het opzetten en managen van het Verosol dealerprogramma en is zij het gezicht voor de key retailaccounts van Verosol.”

Internationale uitbreiding
“Verosol opereerde al internationaal, maar met het aanstellen van Rob Jongenelen als international sales director toont Verosol de ambitie om zijn marktaandeel internationaal in plissé- en rolgordijnen verder te vergroten. Waar Verosol voorheen internationaal vooral textiel leverde, verschuift de ambitie nu naar eindproducten en geïntegreerde concepten. Rob gaat zich focussen op de meest kansrijke regio’s in Europa en waar mogelijk de samenwerking met lokale partijen zoeken. Hij brengt ruim twintig jaar ervaring mee uit diverse management functies in de projectenbranche.”

Het team
“Achter deze gezichten opereert een hechte groep enthousiaste medewerkers in productie, productmanagement, R&D, binnen- en buitendienst en marketing. Mensen die allemaal werken met als motivatie dat iedereen moet kunnen profiteren van de voordelen van Verosol producten. Met dit team gaat Verosol Nederland de komende jaren voor het kampioenschap, met als winnaar iedereen die zijn comfortzone vergroot!”.

 

Tekst: Thijs Pubben Foto’s: PBS

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Lees ons « Privacy statement » voor nadere informatie.

Z&R Online partners

Balero van RainbowsolEfteling, markiezen Schlappi