stobag
01:28
23-11-2016

Nieuw Stobag showroomconcept

Een zonwering bepaalt voor lange tijd het aanzien van een woning omdat ze vaak zeker tien, maar veelal nog meer jaren meegaat. Dat maakt de keuze van de zonwering best belangrijk. De eindgebruiker moet er immers een hele tijd mee doen. Wordt het een pergolazonwering of een traditioneel cassettescherm? En in welke kleur? Met welk doekdessin en welke doekkleur? En met welke opties? Met led-verlichting misschien? Om het kiezen gemakkelijker te maken, heeft Stobag Benelux een nieuw showroomconcept ontwikkeld.

“Nog nooit eerder is onze zonwering zo gedetail- leerd belicht als met dit nieuwe showroomconcept”, constateert Marcel Veeneman, CEO noordelijke landen van Stobag. “De keuze van een goede zonwering is belangrijk. Zonwering is immers niet alleen functioneel, maar ze is ook het uithangbord van de woning. Kwaliteit en esthetiek, maar ook prijs spelen bij de keuze een belangrijke rol.”

De keuze van de juiste zonwering blijkt in de praktijk echter vaak lastig en tijdrovend. “Daarom heeft Stobag Benelux een uniek showroomconcept bedacht”, aldus de CEO. “Daarbij zijn drie zonwe- ringvarianten, een pergolazonwering en een screen opééndisplaysamengebracht.”

Stobag heeft het nieuwe showroomconcept eind augustus gepresenteerd tijdens een bijeenkomst voor Stobag partners bij Brasserie 1885 in Wouden- berg. Daar werd tevens de aftrap van het naseizoen 2016 ingeluid. Tijdens de bijeenkomst was er volop gelegenheid voor de Stobag partners om bij te praten met het team van Stobag Benelux.

foto-28-08-16-16-49-15

Stobag Masterclass Eggsperience
Omdat werken ook leuk moet zijn, had Stobag het serieuze gedeelte gecombineerd met een BBQ Masterclass Eggsperience onder de bezielende leiding van chef-kok Jeroen Hazebroek en bbq- expert Peter Bootsma. De Stobag partners maakten kennis met het bereiden van voedsel in een zoge- naamde Big Green Egg, een keramisch kooktoestel.

Na een deskundige inleiding gingen ze zelf aan de slag met het bereiden van gerechten, die vervol- gens onder het genot van een drankje werden verorberd. “Een geweldige manier om het nuttige met het aangename te verenigen”, concludeerde Marcel Veeneman.

foto-28-08-16-14-17-15

Big Green Egg!
De bbq-workshop van Stobag werd gegeven met zogenaamde kamado’s van het merk Big Green Egg. Kamado’s zijn keramische barbecues – kook- toestellen – die geschikt zijn om te gebruiken als barbecue, maar ook als gril, als rookoven of als pizza- of gewone oven.

De kamado komt van oorsprong uit het Verre Oosten. Daar worden keramische ovens al decennialang gebruikt om voedsel te bereiden. Een kamado wordt gestookt met houtskool en is geschikt voor vlees, vis en gevogelte, maar er kunnen ook groenten en aardappelen in worden klaargemaakt of brood of pizza’s gebakken.

De unieke (ei)vorm van de kamado zorgt voor een optimale circulatie van de warme lucht. Het keramische materiaal waarvan het kooktoestel is gemaakt, zorgt voor een ideaal warmtetransport.

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Lees ons « Privacy statement » voor nadere informatie.

Z&R Online partners

alukoncreon raamdecoratie