Droma
01:18
04-02-2017

Droma denkt altijd aan de klant de partner in uw groei!

Droma is een van de leidende spelers in Europa op de markt voor rolluiken en zonwering. Ons bedrijf is opgericht in 1993 en telt thans tweehonderd medewerkers, die iedere dag opnieuw voor de vele klanten van Droma klaarstaan. Zij doen dat vanuit vier productielocaties met een totaal vloeroppervlak van ruim twaalfduizend vierkante meter.

De kracht van Droma ligt in de eerste plaats bij de hoge innovatiegraad van de producten die wij op de markt brengen. Dat is mede te danken aan de hoge kwaliteit van onze R&D-afdeling. De kwaliteit van onze producten wordt verder gewaarborgd door de kennis, de vaardigheid en de ervaring van onze medewerkers en door ons hoogwaardige machinepark. Sinds onze oprichting ruim twintig jaar geleden anticiperen wij onophoudelijk op technische en marktontwikkelingen om onze klanten een optimaal productassortiment te kunnen aanbieden.

Sinds 2005 verkoopt Droma zijn producten in Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk. Om beter aan de behoeften van de consument te kunnen beantwoorden, verkoopt Droma zijn producten uitsluitend aan professionals in de zonwering- en rolluikenbranche.

Onze waarden zijn duurzaamheid en de menselijke maat van de relatie tussen ons en onze relaties. Deze waarden sturen onze aanpak, bepalen de manier waarop wij werken, begeleiden de voorgang van ons bedrijf en drukken onze ambitie uit om de totale klanttevredenheid te bereiken.

Scharnierjaar 2016
Op productgebied is de ontwikkeling van de nieuwe zipscreen RS Smart 130 voor Droma het hoogtepunt van 2016. Deze screen kan helemaal in de muur worden geïntegreerd. Om toch onderhoud mogelijk te maken, is aan de onderkant van de kast een onderhoudsluik aangebracht.

In 2016 heeft Droma bewust aanzienlijk geïnvesteerd in de aanschaf van twee Asco machines van de nieuwste generatie. Het betreft enerzijds een machine waarmee op hoge frequentie ritssystemen aan screendoeken voor zipscreens kunnen worden gelast en anderzijds een digitale snijtafel waar doeken van maximaal 6 m x 6 m mee kunnen worden vervaardigd.

Het belang van de klant
Denken aan de klant staat voor Droma gelijk aan het continue streven naar klanttevredenheid. Dat betekent voor ons dat we een speciale band met onze klanten willen opbouwen, dat we ze goed willen leren kennen en naar ze luisteren om te horen wat hun wensen zijn. Voor ons is de tevredenheid van onze klanten het hoofddoel van ons handelen. Want bij Droma vergeten we nooit dat ons succes bestaat dankzij onze klanten en voor onze klanten is.

Tekst en foto’s: Droma

Abonneer u op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen

Lees ons « Privacy statement » voor nadere informatie.

Lees meer over: Droma

Z&R Online partners

Dicskon-ConstantErfal