VS Z leveringsprogramma uitgebreid

Heroal: ‘VS Z leveringsprogramma uitgebreid’

Sinds de introductie van de VS Z zipscreen heeft men bij Heroal niet stil gezeten. “De screens zijn goed ontvangen op de Nederlandse markt”, stelt marketingmanager Jan Mol van Heroal Nederland tevreden vast. “De bedrijven die met Heroal screens aan de slag zijn gegaan, waren dermate enthousiast dat Heroal heeft besloten om het leveringsprogramma nog completer te maken.”

Dat heeft geresulteerd in een uitbreiding van het aanbod kasten en geleiders. Het VS Z programma omvat nu de kasten 85, 95, 105 en 125 mm, waarbij alle kastafmetingen in de afgeschuind vierkante en de vierkante variant beschikbaar komen. Ook voor wat betreft de onderlijsten is er nieuws. Naast de trapeziumvormige, kleine onderlijst is nu ook een grote onderlijst leverbaar, die met name wordt toegepast bij de kastmaten 105 en 125 mm. Met deze lijst worden grote overspanningen mogelijk. Voor wat betreft geleiders kan worden gekozen uit één- en tweedelige geleiders. Die laatste maken blinde montage mogelijk. Onlangs is aan dit gamma ook nog een middengeleider toegevoegd, waarmee gekoppelde zipscreens kunnen worden gebouwd. De Heroal VS Z zipscreens kunnen voor eigen assemblage als systeemwaren (lengtes) worden besteld, maar ook als kant-en-klaar product voor wie dat wenst. 

Heroal breidt pakket uit met gewone screens
“Na de introductie van de zipscreen kwam automatisch de vraag uit de branche naar gewone screens”, aldus Mol. “Ook aan deze oproep hebben we bij Heroal gehoor gegeven en op dit moment wordt een totaalpakket aan normale screens ontwikkeld. Deze productlijn komt op korte termijn volledig beschikbaar voor de Nederlandse dealer.” Ook voor deze screens geldt dat er gekozen kan worden uit het hele pakket kasten en de meest voorkomende en toepasbare geleiders. Voor zowel de VS Z en de VS screens geldt, dat er een ruime keuze is in standaardkleuren voor hardware en doeken.

Partner Marketing concept
Om op professionele wijze, samen met dealers de eigen screenproducten te promoten, heeft Heroal het Partner Marketing concept in het leven geroepen. Het omvat onder andere point of sale materiaal, advertentiemateriaal en online promotiemiddelen. “In veel gevallen kan het reclamemateriaal op maat worden gemaakt en in het kader van co-branding worden gekoppeld aan het partnerbedrijf”, legt Mol uit. “Via alle beschikbare kanalen kan zo de weg naar de eindgebruiker worden gevonden.”