VELUX Nederland uitgeroepen tot Digitale Koploper 2018

Tijdens de Stiho leveranciersdag is VELUX Nederland uitgeroepen tot Digitale Koploper van 2018. VELUX mocht de eerste prijs ophalen samen met Skantrae, die naast Makita en VELUX ook genomineerd was. De drie genomineerden mochten zichzelf tijdens de leveranciersdag presenteren, waarna de aanwezigen gezamenlijk de winnaar kozen. Jarl Langerak, directeur marketing & communicatie bij VELUX Nederland ontving de prijs uit de handen van Andries Johannesma, manager inkoop & assortiment, van Stiho.

Duurzame innovatie
“We zijn zeer verheugd dat onze inspanningen worden beloond met deze eretitel,” aldus Jarl Langerak. “We investeren veel in het optimaliseren van onze processen en dan met name digitalisering. Hiermee proberen wij niet alleen duurzamer te zijn, maar ook waarde toe te voegen voor onze klanten. Klantgerichtheid moet een doel op zich zijn. Met ons Dealer Extranet proberen wij al jaren onze klanten centraal te zetten. 24 uur per dag 7 dagen in de week online offertes maken of checken wanneer je bestelling komt. Voor de eindconsument hebben we dit jaar onze MyDaylight App geïntroduceerd, waarmee zij zelf kunnen kijken welke combinatie van dakramen het beste is. Met een paar drukken op de knop kun je van je droom werkelijkheid maken en dat biedt legio mogelijkheden voor onze sector. Deze prijs is een beloning voor het hele team van VELUX Nederland dat zich dagelijks inzet voor de optimalisatie van onze producten en diensten,” aldus Langerak.

Digitale Koploper 2018