Het ultieme gevoel van thuiskomen: ‘Make this your moment’

Maandag 11 maart heeft Verano® zijn partnerdag georganiseerd. Plaats van handeling was CHV Noordkade in Veghel, een industrieel monument met een bijzondere uitstraling en daarmee de passende locatie voor een bijzondere dag. 

“Wij willen dat het om jou gaat. Dat jij thuis, zowel binnen als buiten, elk moment van de dag kunt genieten. Een fijne leefomgeving geeft je het ultieme gevoel van thuiskomen. Met de producten van Verano® maak je van jouw huis zelf een veilig en comfortabel thuis en ben je compleet in controle over jouw leefomgeving. Make this your moment!” 

Make this your moment

Make this your moment

Aldus het nieuwe brandstatement van Verano®. “Wij vonden het tijd voor iets nieuws in de branche”, legt coördinator marketing en DTP Evelien Janssen-Verweij van Verano® uit. “Van ratio naar emotie, van product naar waarde en van u naar je!” 

Verano® kiest voor een geheel nieuwe aanpak en komt met een nieuwe merkstrategie, een nieuw mission statement, een nieuwe pay-off, een nieuwe tone-of-voice en nieuwe beeldtaal. Het initiatief komt vanuit de wens om de dialoog met de eindgebruikers op te kunnen zoeken, in te kunnen spelen op de specifieke behoeften van deze doelgroep en daarmee de positie van Verano® als fabrikant te kunnen versterken, legt Janssen-Verweij uit. “Wij geloven dat wij het merk zijn dat mensen handvatten geeft voor het leven, met middelen en manieren om mooie momenten te creëren. Een fijne leefomgeving geeft het ultieme gevoel van thuiskomen. Verano® omarmt dit thuisgevoel en zorgt ervoor dat men, met onze producten, van een huis, zelf een veilig en comfortabel thuis kan maken met producten waarmee men compleet in controle is over de leefomgeving. In controle over de toegang tot een woning, het klimaat, het licht en de persoonlijke sfeer in huis”. 

Make this your moment
De Verano® partnerdag vond plaats bij CHV Noordkade in Veghel. 

“De merkbekendheid in de zonweringbranche is over het algemeen erg laag”, constateert Evelien Janssen-Verweij. “Wij zien dit als een kans die wij optimaal willen benutten om onze toonaangevende positie zowel nationaal als internationaal te versterken en uit te breiden.” In de communicatie legt Verano® de nadruk op de meerwaarde van de producten voor eindgebruikers en de creatie van mooie momenten. “Denk hierbij aan de barbecue met familie en vrienden, maar ook aan het oefenen van yogaposities in de woonkamer. Deze nieuwe strategische positionering is ook terug te zien in onze nieuwe pay-off: Make this your moment.” 

Make this your moment
Speciale gast tijdens de partnerdag was Jos Burgers, meester in eyeopeners. 

Tijdens de goed verlopen en succesvolle partnerdag in Veghel heeft Verano® zijn nieuwe merkstrategie en ook de nieuwe koers voor raamdecoratie gepresenteerd. “Beide zijn zeer goed ontvangen”, blikt Evelien Janssen-Verweij tevreden terug. “Wie de dag heeft moeten missen, maar toch kennis wil maken met de nieuwe merkstrategie van Verano®, kan de compleet vernieuwde website en de brochures van Verano® bekijken. Contact met ons opnemen, kan natuurlijk ook.” 

Tekst: Piet Willemsen    Beeld: Verano®