Deponti presenteert nieuw logo

Ook website vernieuwd

Deponti uit Oss heeft een nieuw logo en een nieuwe pay-off onthuld. Het logo wordt gepresenteerd op de vernieuwde website van Deponti, waar ook de nieuwe pay-off en de nieuwe uitstraling van Deponti te bewonderen zijn. 

Sterke basis voor de toekomst
Deponti heeft sinds de oprichting in 2012 een enorme groei doorgemaakt en is daarvoor meerdere malen beloond met een FD Gazellen Award. “We hebben met aluminium overkappingen, houten overkappingen, glazen schuifwanden en hardhouten tafels vier florerende productgroepen, waarmee we langzaam maar zeker de markt aan het veroveren zijn”, aldus algemeen directeur Hendrik Kersten van Deponti. “Ook internationaal overigens, want inmiddels hebben we actieve verkoopafdelingen in vijf Europese landen, die allemaal worden bevoorraad vanuit ons magazijn in Oss, waarvoor we concrete uitbreidingsplannen hebben.”” 

Deponti

Gezien het huidige succes en de plannen voor de toekomst vond men het bij Deponti tijd voor verandering, vandaar het nieuwe logo en de nieuwe pay-off: het beste aan huis. “Maar ook met de nieuwe uitstraling is Deponti nog steeds het Deponti dat onze relaties gewend zijn”, aldus commercieel directeur Ben de Ponti. “Alleen in een vernieuwd en gemoderniseerd jasje!” 

“Met de nieuwe uitstraling en de professionaliseringsslag die we hebben gemaakt willen we onze positie op de nationale en internationale markt versterken, ons productportfolio duidelijker positioneren en ons dealernetwerk beter ondersteunen op het gebied van verkoop en marketing”, vervolgt Ben de Ponti. “Daarom zijn de nieuwe website www.deponti.com, de nieuwe brochures en al het nieuwe marketingmateriaal beschikbaar in vier talen, namelijk Nederlands, Duits, Frans en Engels.” 

“Deponti doet altijd een stap extra voor zijn klanten”, vult Kersten aan. “We gaan op een flexibele manier om met onze vakspecialisten. We blijven uniek in onze aanpak en onderscheidend als het gaat om korte levertijden!” 

Het beste aan huis
De nieuwe pay-off geeft volgens Kersten precies aan waar Deponti voor staat. “Onze passie is om een aangename ruimte voor een com­fortabel buitenleven te creëren, waar binnen en buiten samenkomen en mensen het hele jaar door kunnen genieten. Vanuit deze passie gaan we elke dag aan het werk, want wij geloven dat bijna alles wat mensen binnen doen ook buiten kan. Beleef buiten met Deponti, het beste aan huis!”  

Nieuwe website, duidelijke productpositionering
In de nieuwe huisstijl heeft Deponti een duidelijk onderscheid gemaakt tussen de verschillende productgroepen. Dat uit zich in aparte kleuren en icoontjes voor iedere productgroep, die ook te zien zijn op de nieuwe website. Daar kunnen ook direct de nieuwe brochures worden gedownload. 

Deponti

De nieuwe producticoontjes komen ook terug in de marketingmaterialen van Deponti, die gemakkelijk gecombineerd kunnen worden, maar ook op zichzelf staand kunnen worden gebruikt. Deponti biedt zijn dealers een compleet marketingpakket voor zowel on- als offline kanalen.    

Deponti

Tekst: Thijs Pubben    Beeld: Deponti